Friday, February 25

kenapa dengan aku ?

kenapa dengann aku nihh ? aku suka dekat hang ka ?
kenapa aku rasa tersisih bila hang talyan aku haa ?
aku happy bilaa hang chatting dgan aku .
aku syiokk !  :D
tapii hang dahh couple dengann orang yg aku syangg !
biarlahh rahsiaa siapa geranggan budak itu .
aku happyy utk hmpa dua !
klow mamat nehh baca ; 
          
' wehh , jaga baby ak tu elok -elok tau .
 kalau buad dea sedeh , bekas pnampar aku ad dkat muka hg !
 ak sayang dea , aku sayang hg . aku tamau baby aku sedehh .
 aku kena ta suka2 kad hg dahh , kesian kad baby aku tu bla dapa
 so aku harapp hmpa happpy .kalau dea  tau aku syiok  dekat  boyie dea ?  jatuh standard .' hahaha



lama dahh ta jmpa mamat tuu , lastt jmpa djahh 5 laa dahh fom 2
lama kan ??
best-tie aku dulu smpai laa .
bestie aku sniri aku bule syoikk atau suka ??
gilaaa , noncense !  [ ejaan taktau betul ka dak] 
dea laa kwan aku yg pling mka teball , alwayss bisingg ..
dalam2 bnyak laki aku bule suka kad si sepett tuu ?
hahaha



si sepet tuhh akan jade kenangan untuk aku ..







   p/s ; aku selalu akan berkoban untuk orang yang aku sayangg !
  

No comments:

Post a Comment