Friday, May 13

aku sunyi

nothing to say , sudah lama tidak mengupdate blogger nih . missyou blogger .  :)
aku ? ofcourse dah single . HAHA ! no couple , no cry ! yeah , suka ayat tuu .
tapayah tanya laa knapa aku brek dengan laky tu , 

SEBAB - SEBAB KENAPA AKU PUTUS .
1. aku maseh sayang dan ta boleh na lupa ex-boyie aku .
2. aku boring dengan dea !
3. muak 
4.menyampah
5.meluat
6.dea over sayang aku ! ( ta suka !)
7.dea kuat jealousing !
8.tidak suka bila aku mesej dengan laki laen !  BORINGG !!!
9.dea mesej dengan perempuan laen , boleh la sangat kan ? errr , BORINGG !!
10.playboy ! tak padan dengan dea !

* semua tentang dea , aku boring !  ==;
                                                                     ada jugak laki species macam dea . 



















 hee ,  by the way    aku    happy    aku      sudah     single   .    dah     tak     dikongkong     oleh      seorang     lelaki     yang     bernama     BOYFRIEND       !    !    !    !     







                                   i prefer u all to be single like me ,  :)




NO LOVE ,  NO CRY   ! 















 *   aku     maseh     sayang     laki      yang     dikenali     sbgai     mr f      !     !                                                                                 

     coretan      hati     dari    cik     sun     shinee   :))))

No comments:

Post a Comment