Monday, May 23

masalah yang sama

hampa pham dak tajuk apa yang aku tulis atas nuu ? masalah yang sama ?
masalah yang sama aku na brek-up dengan boyie aku   ):
 



SEBAB - SEBAB KENAPA AKU PUTUS .
1. aku maseh sayang dan ta boleh na lupa ex-boyie aku .
2. aku boring dengan dea !
3. muak 
4.menyampah
5.meluat
6.dea over sayang aku ! ( ta suka !)
7.dea kuat jealousing !
8.tidak suka bila aku mesej dengan laki laen !  BORINGG !!!
9.dea mesej dengan perempuan laen , boleh la sangat kan ? errr , BORINGG !!
10.playboy ! tak padan dengan dea !

* semua tentang dea , aku boring !  ==;
                                                                     ada jugak laki species macam dea .























HAMPA INGGAT DAK POST YANG AKU TULIS  13 MAY 2011




















 suma laki sama ja ! aku na ex aku balik ! smapai bila aku jadi macamni ? aku penat .
aku tanak jade player ! aku just nak dea ! aku takan jade player if aku couple ngan dea balik . aku promise ' AWEH '

aku ja kod yg tau kod nickname tu , qasanya ?

No comments:

Post a Comment